Ψωνίστε ως συνήθως
Απλά ψωνίστε! Δείξτε το διαβατήριό σας στο ταμείο και κρατήστε κάθε απόδειξη. Πληρώνετε τώρα την πλήρη τιμή. Ο φόρος σας επιστρέφεται αργότερα.

Οδηγός επιστροφής χρημάτων 2026Πώς λειτουργεί η νέα επιστροφή φόρου στο αεροδρόμιο
Αφορολόγητα καταστήματα557 επαληθευμένα καταστήματα σε χάρτη
Υπολογιστής επιστροφής φόρουΚαταχωρήστε αποδείξεις, δείτε το 10% σας πίσω
Περίπτερα αεροδρομίουΠού να σαρώσετε πριν από το check-in
Λίστα ελέγχου αναχώρησηςΌλα έτοιμα για το αεροδρόμιο
Ο λογαριασμός μουΑποθηκευμένες αποδείξεις και ρυθμίσεις
Πληρώστε την πλήρη τιμή στο κατάστημα, σαρώστε το διαβατήριό σας στο αεροδρόμιο και ο φόρος σας επιστρέφεται. Ενημερωμένο για τους κανόνες από 1 Νοεμβρίου 2026.
Πληκτρολογήστε ένα σύνολο απόδειξης για να δείτε αν πληροί τις προϋποθέσεις και τι επιστρέφεται.
Απλά ψωνίστε! Δείξτε το διαβατήριό σας στο ταμείο και κρατήστε κάθε απόδειξη. Πληρώνετε τώρα την πλήρη τιμή. Ο φόρος σας επιστρέφεται αργότερα.
Πριν παραδώσετε τις αποσκευές σας, σαρώστε το διαβατήριό σας στον αφορολόγητο τερματικό σταθμό. Διαρκεί περίπου ένα λεπτό, και οι αγορές σας μπορούν να παραμείνουν μέσα στις αποσκευές σας.
Μια πράσινη οθόνη σημαίνει check-in κανονικά. Μια κόκκινη οθόνη: δείξτε αυτά τα αντικείμενα πρώτα στο τελωνείο, μπορούν να παραμείνουν στη βαλίτσα σας μέχρι τότε.
Το κατάστημα επιστρέφει τον φόρο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο που επιλέξατε κατά την αγορά, για παράδειγμα πίσω στην κάρτα σας.
Χάρτης και κατάλογος
Παρακολούθηση ορίων
Πού να σαρώσετε
Πριν πετάξετε
Η Ιαπωνία αντικατέστησε το παλιό της σύστημα άμεσης αφορολόγητης αγοράς με ένα μοντέλο βασισμένο στην επιστροφή φόρου. Οι τουρίστες πληρώνουν τώρα την πλήρη τιμή με φόρο στο κατάστημα, και ο φόρος κατανάλωσης 10% επιστρέφεται αφού το τελωνείο επιβεβαιώσει την έξοδο των αγαθών από την Ιαπωνία. Ο παλιός κανόνας της σφραγισμένης σακούλας για τα αναλώσιμα έχει καταργηθεί, και τα γενικά αγαθά και τα αναλώσιμα υπολογίζονται τώρα μαζί προς το ίδιο ελάχιστο όριο.
Το ελάχιστο είναι ¥5.000 χωρίς φόρο ανά απόδειξη και δεν υπάρχει πλέον ανώτατο όριο. Αυτό σημαίνει ότι μια απλή αγορά αναμνηστικού ¥5.000 πληροί τις προϋποθέσεις, όπως και μια φωτογραφική μηχανή ¥500.000.
Ξένοι επισκέπτες που εισήλθαν στην Ιαπωνία τους τελευταίους έξι μήνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αφορολόγητα καταστήματα. Πρέπει να μεταφέρετε τα εμπορεύματα εκτός Ιαπωνίας εσείς οι ίδιοι και να αναχωρήσετε εντός 90 ημερών από την αγορά. Το τελωνείο επιβεβαιώνει την εξαγωγή όταν σαρώνετε το διαβατήριό σας σε έναν αφορολόγητο τερματικό στην αίθουσα αναχώρησης, πριν παραδώσετε τις αποσκευές σας.
Τα περισσότερα αγαθά φορολογούνται με 10%. Τα τρόφιμα και τα μη αλκοολούχα ποτά που παίρνετε σπίτι φορολογούνται με μειωμένο συντελεστή 8%, οπότε η επιστροφή για τα είδη παντοπωλείου είναι ελαφρώς μικρότερη. Το αλκοόλ και τα γεύματα σε εστιατόρια είναι πάντα 10%.