TaxBackJapan
הר פוג'י מעל טוקיו בלילה

קבל את
10% בחזרה ביפן

שלם מחיר מלא בחנות, סרוק את דרכונך בשדה התעופה והמס יוחזר לך. מעודכן לכללים מ-1 בנובמבר 2026.

¥5,000
מינימום לקבלה
10%
מס רגיל
90 ימים
כדי לעזוב את יפן

בדיקת החזר מהירה

הקלידו סכום קבלה כדי לראות אם היא זכאית ומה תקבלו בחזרה.

שמירת קבלות במחשבון

איך זה עובד עכשיו

1

קנו כרגיל

פשוט קנו! הציגו את הדרכון בקופה ושמרו כל קבלה. אתם משלמים מחיר מלא כעת; המס יוחזר לכם מאוחר יותר.

2

סריקה בשדה התעופה

לפני שאתה עושה צ'ק-אין למזוודות שלך, סרוק את הדרכון שלך במסוף ללא מכס. זה לוקח בערך דקה, והרכישות שלך יכולות להישאר בתוך המטען שלך.

3

ירוק? סיימת

מסך ירוק פירושו צ'ק-אין כרגיל. מסך אדום: הראה פריטים אלה למכס תחילה, הם יכולים להישאר במזוודה שלך עד אז.

4

כסף בחזרה

החנות מחזירה את המס באמצעות השיטה שבחרתם בעת הרכישה, לדוגמה בחזרה לכרטיס שלכם.

קרא את המדריך המלא

איתור חנויות

מפה וספרייה

יומן החזרים

מעקב אחר ספים

קיוסקים בשדה התעופה

היכן לסרוק

רשימת בדיקה

לפני הטיסה

מה השתנה ב-1 בנובמבר 2026

יפן החליפה את מערכת הפטור ממס המיידי הישנה שלה במודל מבוסס החזר. תיירים משלמים כעת את המחיר המלא כולל מס בחנות, ומס הצריכה של 10% מוחזר לאחר שהמכס מאשר שהסחורות עוזבות את יפן. כלל השקית האטומה הישן עבור מוצרי צריכה בוטל, וכעת מוצרים כלליים ומוצרי צריכה נספרים יחד לאותו מינימום.

המינימום הוא 5,000 ין לא כולל מס לקבלה, ואין עוד מגבלה עליונה. משמעות הדבר היא שרכישת מזכרת בודדת של 5,000 ין מזכה בהחזר, וכך גם מצלמה בשווי 500,000 ין.

מי יכול לתבוע את ההחזר

מבקרים זרים שנכנסו ליפן בשישה החודשים האחרונים יכולים להשתמש בחנויות ללא מס. עליך להוציא את הסחורה מיפן בעצמך ולעזוב בתוך 90 יום מהרכישה. המכס מאשר את הייצוא כאשר אתה סורק את הדרכון שלך במסוף ללא מס בטרקלין היציאה, לפני שאתה עושה צ'ק-אין למזוודות שלך.

רוב הסחורות מחויבות במס של 10%. מזון ומשקאות לא אלכוהוליים שלוקחים הביתה מחויבים בשיעור מופחת של 8%, ולכן ההחזר על מצרכים קטן במקצת. אלכוהול וארוחות במסעדות הם תמיד 10%.