TaxBackJapan
ညဘက်တွင် တိုကျိုအပေါ်ရှိ ဖူဂျီတောင်

သင့်
10% ပြန်အမ်းငွေ ဂျပန်တွင်

ဆိုင်တွင် အပြည့်အဝပေးချေပါ၊ လေဆိပ်တွင် သင်၏နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ကို စကင်န်ဖတ်ပါက အခွန်ငွေကို ပြန်လည်ရရှိမည်ဖြစ်သည်။ ၂၀၂၆ ခုနှစ် နိုဝင်ဘာလ ၁ ရက်နေ့မှ စည်းမျဉ်းများအတွက် အပ်ဒိတ်လုပ်ထားသည်။

¥5,000
ပြေစာတစ်ခုလျှင် အနည်းဆုံး
10%
စံနှုန်းထားအခွန်
ရက် 90
ဂျပန်မှ ထွက်ခွာရန်

အမြန်ပြန်အမ်းငွေစစ်ဆေးပါ

အရည်အချင်းပြည့်မီခြင်း ရှိ၊ မရှိ နှင့် သင်ပြန်ရမည့်ပမာဏကို သိရှိရန် ပြေစာစုစုပေါင်းကို ရိုက်ထည့်ပါ။

ပြေစာများကို ဂဏန်းပေါင်းစက်တွင် သိမ်းဆည်းပါ။

ယခုမည်သို့အလုပ်လုပ်ပုံ

1

ပုံမှန်အတိုင်း ဈေးဝယ်ပါ။

ဈေးဝယ်လိုက်ပါ။ ငွေရှင်းကောင်တာတွင် နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ပြပြီး ပြေစာတိုင်းကို သိမ်းထားပါ။ အခုတော့ အပြည့်ပေးချေပြီး သင့်အခွန်ကို နောက်မှ ပြန်ရပါလိမ့်မယ်။

2

လေဆိပ်တွင် စကင်န်ဖတ်ပါ။

ခရီးဆောင်အိတ်များ စစ်ဆေးခြင်းမပြုမီ အခွန်လွတ်စခန်းရှိ စက်တွင် သင့်နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ကို စကင်န်ဖတ်ပါ။ တစ်မိနစ်ခန့်သာ ကြာမြင့်ပြီး သင်ဝယ်ယူထားသည့်ပစ္စည်းများကို သင့်ခရီးဆောင်အိတ်အတွင်း ထားရှိနိုင်ပါသည်။

3

အစိမ်းရောင်လား။ သင်ပြီးစီးပါပြီ

အစိမ်းရောင် မျက်နှာပြင်ဆိုသည်မှာ ပုံမှန်အတိုင်း ဝင်ရောက်စစ်ဆေးခြင်းဖြစ်သည်။ အနီရောင် မျက်နှာပြင်ဆိုသည်မှာ အဆိုပါပစ္စည်းများကို အကောက်ခွန်သို့ ဦးစွာပြသရမည်ဖြစ်ပြီး၊ ထိုအချိန်အထိ သင့်ခရီးဆောင်အိတ်ထဲတွင် ထားရှိနိုင်ပါသည်။

4

ငွေပြန်အမ်း

ဆိုင်မှ သင်ဝယ်ယူစဉ် ရွေးချယ်ခဲ့သော နည်းလမ်းဖြင့် အခွန်ကို ပြန်အမ်းပေးပါမည်၊ ဥပမာ- သင်၏ကတ်သို့ ပြန်လည်ထည့်ပေးခြင်း။

လမ်းညွှန်အပြည့်အစုံကိုဖတ်ရန်

စတိုးဆိုင်ရှာဖွေသူ

မြေပုံနှင့် လမ်းညွှန်

ပြန်အမ်းငွေမှတ်တမ်း

ကန့်သတ်ချက်များကို မှတ်တမ်းတင်ပါ

လေဆိပ် ကီယော့စ့်များ

မည်သည့်နေရာတွင် စကင်န်ဖတ်ရမည်နည်း

စစ်ဆေးရန်စာရင်း

လေယာဉ်မစီးမီ

2026 ခုနှစ် နိုဝင်ဘာလ 1 ရက်နေ့တွင် ဘာတွေပြောင်းလဲခဲ့သလဲ

ဂျပန်သည် ၎င်း၏ဟောင်းနွမ်းနေသော ချက်ချင်းအခွန်လွတ်စနစ်ကို ပြန်အမ်းငွေအခြေခံစနစ်ဖြင့် အစားထိုးခဲ့သည်။ ခရီးသွားများသည် ဆိုင်တွင် အခွန်အပြည့်အစုံပါဝင်သော စျေးနှုန်းကို ပေးချေရမည်ဖြစ်ပြီး၊ ကုန်ပစ္စည်းများ ဂျပန်မှထွက်ခွာကြောင်း အကောက်ခွန်မှ အတည်ပြုပြီးနောက် ၁၀% စားသုံးခွန်ကို ပြန်အမ်းပေးမည်ဖြစ်သည်။ စားသုံးကုန်များအတွက် အရင်တုန်းက အလုံပိတ်အိတ်စည်းမျဉ်းကို ဖျက်သိမ်းလိုက်ပြီဖြစ်ပြီး၊ အထွေထွေပစ္စည်းများနှင့် စားသုံးကုန်များသည် ယခုအခါ တူညီသော အနိမ့်ဆုံးပမာဏအတွက် အတူတကွ ရေတွက်ပါသည်။

အနည်းဆုံးမှာ ပြေစာတစ်ခုလျှင် အခွန်မပါဝင်ဘဲ ¥5,000 ဖြစ်ပြီး အမြင့်ဆုံးကန့်သတ်ချက် မရှိတော့ပါ။ ဆိုလိုသည်မှာ ¥5,000 တန် အမှတ်တရပစ္စည်း ဝယ်ယူမှုတစ်ခုသည် အရည်အချင်းပြည့်မီသလို ¥500,000 တန် ကင်မရာတစ်လုံးလည်း အရည်အချင်းပြည့်မီပါသည်။

မည်သူက refund ကို တောင်းခံနိုင်သလဲ

လွန်ခဲ့သော ခြောက်လအတွင်း ဂျပန်နိုင်ငံသို့ ဝင်ရောက်ခဲ့သော နိုင်ငံခြားသားခရီးသွားများသည် အခွန်လွတ်ဆိုင်များကို အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။ သင်ကိုယ်တိုင် ကုန်ပစ္စည်းများကို ဂျပန်မှ သယ်ဆောင်သွားရမည်ဖြစ်ပြီး ဝယ်ယူသည့်နေ့မှစ၍ ရက် 90 အတွင်း ထွက်ခွာရမည်။ အိတ်များမစစ်ဆေးမီ ထွက်ခွာဆောင်ရှိ အခွန်လွတ်စက်တွင် သင်၏နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ကို စကင်န်ဖတ်သောအခါ အကောက်ခွန်မှ ပြည်ပပို့ကုန်ကို အတည်ပြုမည်။

ကုန်ပစ္စည်းအများစုကို ၁၀% အခွန်ကောက်သည်။ အိမ်သို့ယူဆောင်သွားသော အစားအသောက်နှင့် အရက်မဟုတ်သောအချိုရည်များကို ၈% လျှော့ချထားသောနှုန်းဖြင့် အခွန်ကောက်သဖြင့် ကုန်စုံဆိုင်မှပြန်အမ်းငွေသည် အနည်းငယ်လျော့နည်းသည်။ အရက်နှင့် စားသောက်ဆိုင်အစားအစာများမှာ အမြဲတမ်း ၁၀% ဖြစ်သည်။